TRX

classes

Το TRX είναι από κάθε άποψη ιδανικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλες τις πληθυσμιακές ομάδες ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας, ενώ το ασκησιολόγιο μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου και να γίνει από αρκετά εύκολο, μέχρι εξαιρετικά απαιτητικό. Η ποικιλία των ασκήσεων είναι πολύ μεγάλη (παραπάνω από τριακόσιες αερόβιες και δυναμικές), και με την εναλλαγή διαφόρων προπονητικών μεθόδων μπορεί να έχει τα μέγιστα οφέλη στον στόχο του ασκούμενου, οποιοσδήποτε και αν είναι αυτός (μυϊκή ενδυνάμωση, απώλεια λίπους, μυϊκή υπερτροφία κτλ.).

Το TRX μπορεί να γίνει και σε ομαδικό επίπεδο, αλλά και σε άτομα που πάσχουν από διάφορες μυοσκελετικές κακώσεις, με προληπτικές εφαμοργές άσκησης.